lördag 5 mars 2011

Recensioner och artiklar!

Hanna!
Jag har nu skrivit recensioner på de böcker som vi gemensamt har läst. Vi får naturligtvis redigera dom tillsammans men det är iaf på dessa böcker: The Game av Neil Strauss. Alla får ligga av Henrik Fexeus. Game Girl av Sara Starkström och sen har jag påbörjat några recensioner på de socialpsykologi böcker som vi har fått låna av skolan. Vi får se om det blir väsentligt men jag tänkte att det kunde vara intressant att recensera dom för att kunna kritisera de källor vi använt oss utav. 

Jag tänkte att vi kan ju ha en sida som tipsar om vissa hemsidor och företag inom raggning ifall någon skulle vara intresserad. Ex: "Vi tipsar" och så har vi lite hemsidor och egna funderingar kring dessa hemsidor, att vi exempelvis recenserar dom?


Jag har även mejlat Saras intervju till dig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar